Svammel och återigen svammel

Hej bloggen! Idag blev det bara att jag tog det lugnt här hemma. Kollade bland annat på Avatar och Mazerunner. Bra filmer!
Har varit så sugen på att köpa en systemkamera i flera månader nu mest för att jag vet hur mycket jag älskar att fota. Säger inte att jag är proffs menar bara att jag tar bilder på typ allt. Det finns liksom människor som gillar att ha minnen visuellt, liksom jag vill se på en bild och bli sådär sentimental. Dessutom så triggar det igång minnena i huvudet också på ett så vackert sätt. Ja, det är så jag fungerar. Jag älskar foton! Funderar även på att börja med youtube eller bara leka lite med filmredigering. Alltså jag har nog alltid varit lite intresserad av sånt, iallafall kan jag hålla på med det på fritiden. Vi får väl se när jag införskaffar mig en kamera. Nu måste jag sova. Godnatt x.



Allmänt | |
Upp