En månads uppdatering

Hej! Det var ju ett tag sedan jag skrev något här. Jag har ju så lätt för att tappa det här med bloggande, men jag lovar att försöka, för min egen skull. Minns ni att jag hade mål för februari månad? Jag kan stolt säga att jag klarade allt. Har dock inte planerat något 'seriöst' mål för mars månad. Med det menar jag att jag inte har något nerskrivet. Tanken var ju att bli vegetarian på halvtid, har inte hållt det löftet. Det får bli mitt mål i april istället! 
 
Annars då?... Tänkte här visa lite bilder på vad jag har gjort de dagar jag inte bloggat

 
22 februari // Lyxar till det med lite bad och fruktsallad 



11 mars // Besökte min pojkvän på ABB där han jobbar. Vi gick upp till tornet, högsta byggnad i Karlskrona



11 mars // Träffade klasskompisar från gymnasiet. Vi spelade Killer Bunnies. Kan väl säga att jag har otur i spel och tur i kärlek ;)


12 mars // Hade Afternoon Tea med min pojkvän och hans familj. Vi bakade dessa fina pajer


 
18 mars // I fredags åkte jag med pojkvännen och hans familj till Eriksberg för att fira hans farmor. Vi åt på en jättefin restaurang. Väldigt jordnära, eller ska man säga naturnära, iallafall så var det jättegott. Menyn ser ni ovan men det serverades friterad mossa *tumme upp*

Nu är det måndag vilket betyder att jag ska jobba om några timmar, 
hörs!
Allmänt | |
Upp