Min nya kamera Sony a5100

Köpte den här skönheten i veckan. Idag åkte jag och köpte minneskort eftersom jag trodde jag hade ett hemma. Köpte även en kamerahållare som kan vara bra om man inte vill att kameran ska bli repig/dammig när man lägger den i en väska eller liknande. Den här är den bästa kameran du kan få för 5000 kr. Bloggen kommer framöver att ha mycket bättre bilder kvalitetsmässigt! Kameran kommer självklart få följa med mig till London resan i februari om ungefär två veckor!



Allmänt | |
#1 - - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Kul med ny kamera:)

#2 - - Queenceee:

Åh vad tycker du om den hittils?? Funderat på att köpa en sån, sett många köpa den :)

Svar: Jag letade i månader efter den perfekta kameran. Jämförde alla kameror som fanns på marknaden och denna, som var min nr 1 förblev också nr 1. Det är en grymt bra kamera! Vad jag älskar med denna är att den är bättre än många kameror i lågt ljus, autofokus är alltid 100% och sjukt snabb. Finns ingenting att klaga på. Den funkar kanon för en amatörfotograf som mig. Passar bra eftersom den är liten och smidig och jag kan enkelt ta upp den och fota när jag vill utan att det tar tid. Och alltså videokvalitén äger! Du märker hur bra jag tycker att den är :)
daystohappiness.blogg.se

Upp